MAINTENANCE WORD

 

Impact of Electric Motor System Maintenance and Management… Electrical Motor Diagnostics

 تأثیر مدیریت سیستم نگهداری و تعمیرات موتور الکتریکی

 امکانات عیب شناسی الكتروموتور

Introduction

مقدمه

The application of motor systems maintenance and management programs have the potential impact of saving industry an initial $26.5 Billion in electrical energy costs while reducing greenhouse gas emmissions by over 3,000 Mega-Tons per year.  The individual impact on production availability is also significant, by reducing troubleshooting and evaluation time by over 50%, motor repair by over 30% and general motor-system related labor by up to 50%, following the application and sustainment of the program.  In this article, we are going to cover three opportunities obtained through the application of the Electrical Motor Diagnostic component of an o
استفاده از سیستم نگهداری موتور و برنامه های مدیریت از تاثیرات بالقوه صرفه جویی در صنعت $  26.5 اولیه میلیارد دلار در هزینه های انرژی برق و در حالی که کاهش emmissions گاز گلخانه ای توسط بیش از 3،000 مگا تن در سال است. تاثیات فردی در دسترس تولید شده نیز قابل توجه است ، از طریق کاهش زمان رفع عیب و ارزیابی توسط بیش از 50 ٪ ، تعمیر موتور با بیش از 30 ٪ و موتور کلی سیستم در رابطه با کار ت 50 درصد ، به دنبال درخواست و sustainment برنامه. در این مقاله ، میخواهیم از رفتن به پوشش سه فرصت به دست آمده از طریق استفاده از برنامه کلی  تشخیصی برق موتور جزء از

verall program.

 

Opportunity 1: Application of Motor Diagnostics for Periodic Testing


فرصت 1 : استفاده از موتور تشخیصی برای دوره تست

 

In a recent study, 1,054 motors were evaluated with MCA in a marine environment.  The motor system owner’s previous program involved the use of insulation to ground testing with a pass/fail limit of 1 MegOhm.  The selected technology used in the study was an ALL-TEST IV PRO 2000 motor circuit analyzer which obtains data on resistance, impedance, inductance, phase angle, current/frequency response and insulation to ground testing. 


در ی مطالعه اخیر ، موتورهای 1.054 با MCA در یک محیط دریایی ارزیابی شد. برنامه های قبلی در موتور مالک سیستم درگیر استفاده از عایق را به زمین آزمایش را با یک بلیط / خرابی محدود از 1 یک میلیون اهم. انتخاب تکنولوژی مورد استفاده در این مطالعه یک چهارم همه آزمون های موتور 2000 تحلیل مدار obtains است

 که داده ها در مقاومت ، امپدانس ، اندوکتانس ، زاویه فاز ، جاری / واکنش بسامدی و عایق به زمین آزمایش شد

 

 

During the period of testing, 35 machines were found to have insulation resistance values of ‘0’ MegOhms.  A total of 398 machines had a variety of potential faults identified as developing winding shorts, winding contamination, poor connections and/or a combination of faults

در طول دوره آزمون ، 35 دستگاه به ارزش ها را عایق مقاومت MegOhms '0' یافت نشد. در مجموع از 398 دستگاه بود که انواع گسله پتانسیل شناسایی و در حال توسعه شورت سیم پیچ ، سیم پیچ آلودگی ، اتصالات ضعیف و / یا ترکیبی از گسل

 

Of the 35 machines with low insulation resistance values, only one failed during the following eight months.  This machine was also identified with developing winding faults.  Of the remaining 363 machines, over 20% were identified as having failed over the next eight months.  Note that additional machines may have also failed, however the data was limited based upon the accuracy of failure data entered into the associated CMMS software system.

از 35 دستگاه را با ارزشهای عایق مقاومت کم ، فقط یک شکست خورده در طول هشت زیر ماه می باشد. این دستگاه نیز در حال توسعه با گسلهای شناسایی سیم پیچ بود. از 363 دستگاه باقی مانده ، بیش از 20 درصد به عنوان شناسایی شده بودند با داشتن بیش از هشت ماه بعد شکست خورد. توجه داشته باشید که ممکن است ماشین های بیشتری نیز شکست خورد ، اما داده ها بر اساس صحت اطلاعات وارد شده به نارسایی مربوط به سیستم CMMS نرم افزار محدود شده است.

search

 

A majority of the 1,054 machines were considered critical, with a number of them including fire pumps.  Most of the identified motors were allowed to operate to failure.  One of the significant issues identified in this study was that the application followed along with the expected 1 in 4 to 1 in 6 motors being identified with potential faults as identified in the 2003 “Motor Diagnostics and Motor Health Study.”

یک اکثریت از 1.054 دستگاه های حساس ، در نظر گرفته با تعدادی از آنها را از جمله پمپ های آتش سوزی شد. بسیاری از موتورهای شناسایی را به عمل به شکست اجازه داده شد. یکی از مسائل مهم مشخص شده در این مطالعه ، که در برنامه همراه با انتظار 1 در 4 به 1 در 6 موتور با گسل بالقوه به عنوان شناسایی شده همانطور که در سال 2003 "تشخیصی موتور و موتور بهداشت مطالعه مشخص شده

 

Opportunity 2: Application of Motor Diagnostics for Predictive Maintenance

فرصت 2 : استفاده از موتور تشخیصی برای تعمیر و نگهداری پیش بینی شده

In 1996, a field service company initiated a motor diagnostics program utilizing an MCA device.  The results were dramatic in that the number of annual motor repairs

در سال 1996 ، یک رشته خدمات شرکت آغاز یک موتور با بهره گیری از یک برنامه تشخیص دستگاه MCA. نتایج چشمگیر بود که در آن تعدادی از تعمیرات موتور سالانه

 

dropped by over 33% while production remained constant.  The impact was an improvement in equipment availability and planned outage overhauls (the correct


کاهش بیش از 33 ٪ در حالی که تولید ثابت باقی مانده است. تاثیر بهبود در دسترس بودن تجهیزات و overhauls قطع برنامه ریزی شده بود (صحیح

 machines were removed for attention).  There was also a direct reduction in emergency work orders by over 66%, which directly translated into a reduction in maintenance overtime costs and allowing a higher rate of completed PM’s


 
ماشین آلات از توجه و حذف شد). بود نیز وجود دارد که کاهش مستقیم در دستور کار اضطراری توسط بیش از 66 ٪ ، که مستقیما به کاهش هزینه های نگهداری اضافه کار ترجمه و اجازه می دهد که نرخ بالاتری از اتمام PM 's

Notably, in this study, was the fact that electric motor repairs were not eliminated   However, the severity of the remaining repairs were reduced.


به ویژه ، در این مطالعه ، در این واقعیت است که تعمیرات موتور برق حذف نمی شد با این حال ، به شدت از تعمیرات باقی مانده بودند کاهش می یابد.

Following several years of success (1996 to 2001), new management made the decision to eliminate the motor diagnostic program.  In less than 18 months, the conditions that existed prior to the application of the program returned.  The result was a dramatic increase in maintenance costs associated with the electric motors, increased unplanned downtime, additional overtime man-hours and emergency work orders.

به دنبال چند سال موفقیت (1996 تا 2001) ، مدیریت جدید تصمیم به حذف موتور برنامه تشخیصی. در کمتر از 18 ماه است ، در شرایطی که وجود داشت قبل از استفاده از برنامه بازگشتند. در نتیجه افزایش چشمگیر هزینه های نگهداری مربوط به موتورهای الکتریکی بود ، افزایش خرابی unplanned ، انسان بیش از وقت معین و در ساعات اضافی اضطراری دستور کار کند.

search

 

 

Opportunity 3: The Application of Motor Diagnostics for Condition Monitoring


فرصت 3 : این برنامه از موتور تشخیصی برای مانیتورینگ وضعیت

 



A Midwestern transmission manufacturing facility with an existing, and successful, infrared, ultrasonics and vibration program implemented Motor Circuit Analysis to support the program.  The results were fairly dramatic within the first quarter of implementation in 2002: 

در ایالتهای غرب میانه انتقال تسهیلات ساخت با یک ultrasonics موجود ، و موفق ، مادون قرمز ، ارتعاش و برنامه های اجرا شده موتور مدار آنالیز برای حمایت از برنامه های. نتایج نسبتا چشمگیر بود در سه ماهه اول سال اجرا در سال 2002

  • Reduction in troubleshooting time of over 50%

کاهش  رفع عیب در زمان بیش از 50 ٪

  •  
  • Reduction of ‘no problem found’ reports, for rotating machines sent to repair shops, by over 80%

کاهش 'هیچ مشکل نشد' گزارش ، برای ماشین های دوار خبر به ترمیم مغازه ، با بیش از 80 ٪

  • Reduction of repair costs for rotating machines by over 50%, when repairs were proactive.  For example: Winding contamination resulting in clean-dip-and-bake versus allowing servo motors to run to failure, resulting in rewind.
  • از کاهش هزینه برای تعمیر ماشین آلات دوار توسط بیش از 50 ٪ ، هنگامی که تعمیرات پیشگیرانهدر شد. به عنوان مثال : سیم پیچ آلودگی منجر به تمیز - شیب و پخت ، در مقابل اجازه می دهد موتور فرمان یار به نارسایی اجرا ، منجر به عقب.
  • Reduction in motor system life-cycle clost of about 35%
  • کاهش در زندگی موتور سیستم - clost چرخه از حدود 35 ٪

Average maintenance man-hour savings for the first three quarters of 2002 were $30,000 per quarter.  Immediately following the implementation of the motor diagnostics program in the middle of the third quarter of 2002, the amount increased to $300,000 per month, not including any production or other cost avoidance.

انسان به طور متوسط نگهداری - ساعت پس انداز برای اولین بار از سه چهارم از 2002 $ 30،000 هر فصل شد. بلافاصله پس از اجرای برنامه های موتور تشخیص در وسط از سه ماهه سوم سال 2002 ، مبلغ افزایش یافته را به $ 300،000 در هر ماه است ، نه از جمله هر گونه تولید و یا برای اجتناب از هزینه های دیگر

Conclusion 

-نتیجه- استنتاج

The implementation of an Electrical Motor Diagnostics program, and attention to the health of your motor system, will have immediate and significant impact on your maintenance program and the profitability of your company.  As will be demonstrated in future articles, the implementation of an electric motor system maintenance and management program can have even more dramatic effects.

اجرای یک برنامه تشخیصی موتور برق ، و توجه به سلامت سیستم موتور خود ، به تأثیر فوری و قابل توجهی در برنامه های خود را نگهداری و سودآوری شرکت شما داشته باشد. عنوان مقاله را در آینده نشان داده می شود ، از اجرای یک نگهداری سیستم های برقی موتور و برنامه مدیریت می تواند اثرات حتی بیشتر چشمگیر داشته باشد.